Sunday 11 November 2012

akhirnya aku down

assalamualaikum.....



sekali lagi ku coretkan di dada blogku kala ini........akhirnya blogku suamiku baca jugak.....alhamdulillah........sekurang2nya aku tak tipu die apa yang ku katakan setiap hari padanya....walaupun ku terpaksa menipu untuk melihat die  bahagia.....tak salahkan ya Allah...untuk orang yang kita sayang malah halal di sisi mu ya Allah......pagi tadi aku bersama teman pergi menolong ade makan2 kat jiran sebelah......biasalah ,dah adat berjirankan.....jam 10.30 aku rasa sebak,sedih sangat tak tahu kenapa....10.40,aku tak boleh nak tahan sebak......terus solat duha,solat sunat hajat12 rakaat 6 salam.....waktu tu air mata tak yah cakaplah......tak tahu nak hentikan ......waktu tu segala2 keluar....aku rasa macam kena hempap je....ya Allah aku tak kuat hadapi ujian mu ini....berkali2 aku minta supaya aku menjadi kuat........hari ini aku tumbang....dalam hati aku minta ya Allah waktu ini biarlah suami ku peluk untuk aku mendapat sedikit keyakinan ,.......masyaallah......tiba2 suami ku datang tanya adakah aku ok ke tidak......aku terkejut.......kala aku memohon padanya......dalam masa yang sama Dia kabul kan permintaan ku....suami ku peluk ku seerat2nya......"abang, ummi tak kuat bang , dah minta dengan Allah ,tapi tetap tak kuat dengan ujian ini........selepas di luahkan segalanya ...tiba2 aku lapang je hati ini....malah aku rasa malu pula sebab menangis macam budak2.....aiman tanya 'abah, kenapa ummi,nagis....abah kata' ummi penat...'suamiku sempat lagi beri kata semangat 'ummi kuat sebab abang ada, Allah ada untuk ku mengadu........'..syukur ya Allah kerana memberi seorang suami yang boleh menerima kekuranganku.....terima kasih YATUHANku....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...