Sunday 11 November 2012

cekal wahai hati!!!!!!!!!

assalamualaikum......



wahai blog aku datang untuk mencoretkan wakaf di dadamu .....izinkan aku ya ...........
longlai terasa seluruh badan bila aku di tinggalkan, pada awalnya kata sepakat unt keluar, dan berjanji x akan keluar berdua.....hari ini sudah kau buktikan wahai suamiku.......janji manusia sentiasa berubah.............maaf kala ini aku hanya wanita biasa bukan luar biasa........adakah aku yang harus fahami akan mereka????? sampai bila aku harus mengalah????????   sampai mata ku tertutup???????? baiklah jika ini yang di mahunkan akan aku belajar pelajaran baru ini.....terima kasih wahai Tuhan kerna anugerahkan ujian ini.......aku akan sentiasa tabah,cekal,walaupun aku tidak mampu ya Allah........waktu ini aku rasa macam nak makihamung je...........tp bila fikir balik untuk ape aku tambah dosa???   kenapa aku tak tambah pahala.???  alhamdulillah ....masih sempat aku berfikir sedemikian..........masyaallah........terima kasih ya Allah...........memberikan aku akal fikiran yang baik sebelum membuat sesuatu tindakan..........jika aku harus membayar kebahagiaan kami dengan air mata, kesakitan di dasar hati, kekacauan perasaan kasih dan sayangku,untuk memiliki sedikit kebahagiaan sebelum mata tertutup ......aku redha....ya Allah....ya Allah...ya Allah.....ku lakukan kerana mu ya Allah..........bantulah aku untuk suami ku dan bakal maduku.....aku tahu mereka x salah........mainnan hati dan perasaan dikala ini.........wahai isteri yang solehah, kau ikhlaskan lah mereka.....wahai hati kau maafkan mereka ya......wahai perasaan kau doakan mereka bersatu ya....wahai akal kau mampu menenangkan hati,perasaan seorang isteri yang ingin sentiasa diredha oleh Allah dan suaminya kan...........ya Allah satu kan lah mereka ya Allah......buangkan sifat cemburu ku yang keterlaluan ini..........biarlah cemburuku untuk kebaikan dalam rumah tangga kami......Ya Allah jangan kau sisih aku dari sisi mu  ya Allah....aku takut aku tak mampu berdiri dan berlakon di hadapan mereka bahawa aku kuat......tanamkan dalam dada ini sifat sabar yang tinggi supaya aku mampu hadapi ujian mu ini dengan tenang dan tabah untuk menghitung hari2 akan datang....hari ini aku tidak mampu berbuat ape2, ......kau terima aku kan ya Allah....hambamu yang lemah dan banyak dosa ini.....amin..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...