Saturday 8 December 2012

sunat dan ulang tahun ke 10...

assalamualaikum..........
lama tak berkarya kat dadamu wahai blogku sayang.......kini aku datang .......hari ini adalah hari ulang tahun perkahwinan ku yang ke10.dan hari ni juga adalah hari anak ku aiman menjadi seorang lelaki yang boleh di katakan, lepah ni aiman dah boleh jadi imam  n dah boleh berjemaah bersama2 di barisan atas......
hebat anak ummi.....taniah sayang.....dah besar rupanya.....wah lepah ni boleh cari makwe lah ya......kihkihkih......ulang tahun perkahwinanku kali ini !@#$%^&*..........bagaimana harus aku katakan......
benarkah aku yang sentiasa mengongkongnya.....aku rasa aku dah banyak  mengalah dan mengikut walaupun hati kata jangan........ya ALLAH ....kata2 manusia hanya manis di bibir......tak sampai sebulan ,... macam2 berlaku.....bolehkah aku bertahan?????  demi mu anakku ummi harus kuat dan tabah jika ini sudah tersurat dan tersirat untuk ummi lalui ......selagi nyawa di kandung badan , ummi akan ikut jika ia memerlukan pengorbanan untuk kebahagiaan sebuah rumah tangga yang ummi bina selama ini......
aiman anakku....ummi tahu berkhatan tu sakit....kalau boleh ummi gantikan tempat mu sayang ...ummi ingin....tapi anakku...ingatlah ALLAH tidak akan membebankan mu ...ALLAH ingin uji kesabaran mu wahai permata ummi....jam 1mlm baru tidur aiman....habis ubat bius terus nagis....tapi makan bukan main banyak...huhuhu.....mula2 makan biskut sama air teh......sambung makan nasi sama sup daging n ikan bakar....ya ALLAH 3 mangkut.....dalam 2 jam mintak lagi nasi......ini sakit ke tak???? huhuhu.....aiman tak kisah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...