Monday 22 April 2013

ini kah takdir namanye???

assalamualaikum....
2hari aku je yg sms die,,,jawab dengan tak jawab sma banyak....tak pe lagi....hr ni aku sekali lagi terasa sbb die tak add aku mcm die add abg..hahahhah ....gilakn...abg n aiman die add..tp aku??? pdm muka kau..hahhaha
entah lah aku semakin hari semakin dah tak yakin dengan semua ini....hatiku pun dah tawar dengan abg....banyak janji yg die beri tapi dalam masa yang sama die permaikn janji tu....manusia buleh berubah...inikah takdirku????  bersiap sedia shikin ,ape yang berlaku nnt sudah kau persiapkan diri kau dengan iman, kesabaran dan kuat hadapi ujian ini.....time kasih abg kerana berjaya menyakitkan hati ini.....lelaki tak akn rasa ape yang kita rasa.....cuba die yg alami seperti kita....baru die rasa dipinggirkan.....takpe lah hati...kau kan kuat....teruk ke aku ini ....ape lagi yang buleh aku lakukan??
ooo tuhan tabahkan hati ini....tunukkan jalan yang aku perlu lalui....kerana die kami bermasam muka...
inikah di namakan takdir??? sampai bila aku harus begini??? terus dilupakan???  :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...