Friday 9 November 2012

DEMINYA

assalamualaikum......
hari ni  sekolah mula bercuti......tp aku masih kerja.....selamat bercuti buat anak2 yang masih bersekolah....n buat semua yang bergelar guru.........lamakan cuti.......huhuhu...tak tahu nak wak ape.....ptg ni kalau tak hujan ingat nak keluar  bawa anak pergi jalan2
.........sekarang percaya tak aku sedang bermain chat dengan 'madu ku'.........tak salahkan kalau kita berkoban untuk orang yang tersayang.......jika die bahagia , aku redha ..........aku tak nak satu hari nnt bila mati Allah tanya suami ku akan keadilan antara isteri2nya............aku tak nak suami ku sayang ke neraka..........biarlah aku bekorban....aku tahu janji Allah jika kita bersabar dan menerima ketentuan nya dgn hati yang lapang.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...