Sunday 4 November 2012

tengok wayang

assalamualaikum........
4/11/2012  ....

hari aku di bawa suami n aiman tengok wayang bersama2 budak sekolah  die.....jam 9.25 kami bertolak  ke sekolah....sebelum jam 11 berkumpul di sekolah...aku telah berjumpa dengan bakal madu ku yang bernama khairiani idayu......walaupun aku berat sebenarnya nak jumpa tapi setelah fikir semuanya , aku berserah pada mu Tuhan......perjumpaan kami berjalan lancar.....
pukul 11 kami pergi ke sekolah ,die tak join.......aku pun tak tanya suami.......1tahun sebelum berkongsi suami aku dan die......masa 1tahun ni aku cuba belajar menerima dan belajar bagaimana untuk ikhlaskan diri kerana Allah.............semoga Allah memberi petunjuk dan hidayah kepada ku.....sabarlah hati ,teruskan hidup selagi nyawa di kandung badan......akan aku terima dengan ikhlas hati apa jua ujian terhadapku......semoga aku tabah hadapinya...........amin.......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...