Sunday 4 November 2012

2 november 2012...sejarah

assalamualaikum.............
sekali lagi aku mmembuat sejarah dlm hidupku dengan berat hati.....MENGIZINKAN SUAMIKU BERKAWAN DAN BERMADU........Allah yang tahu tika ini hati ku bagaimana.......aku pasrah ,mungkin ini sebahagian kecil ujian dari mu ya Allah.....aku tahu aku adalah insan yang terpilih untuk ujian ini.....terima kasih ya Allah.......

Photo: wanita ingin dimengerti :)
memang betul walaupun aku kasi kahwin lagi namun di dasar hati ku mengatakan TIDAK......tp apa aku boleh buat ....hanya berserah dan bertawakal pada mu ya Allah......baik buruk akan ku terima .....terlalu banyak kenangan bersamanya ...dulu aku seorang, sekarang kami berkongsi.......malah aku terpaksa makan hati dengan sikap mereka........bila ingat Allah ....aku sedar semua ini hanya pinjaman saja......aku ingin kesyurgamu ya Allah......ikhlaskan diri ini....sabarkan diri ini.....kuatkan iman didlm hati ku ya Allah........ syukur kerna menyedarkan aku sebelum terlambat......
Foto



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...