Thursday 1 November 2012

die suamiku


assalamualaikum....


buat suamiku yang tersayang......
mula2 berjumpa kita berjanji akan sehidup semati tanpa ade orang kedua, ke3 dan ke4
kau seorang suami yang bertanggunjawab
penyayang, beriman dan berilmu......
patuh pada cakap orang tuamu....
aku suka keperibadian mu itu.......

buat suamiku yang tersayang.....
mungkin kala ini kau tak pernah membuka blogku isteri mu kan
tak mengapa wahai suami ku sayang....
sayang ,cinta dan kasih ku selama ini aku letakkan di hati yang 
tempat itu indah sekali....
tidak mahu berkongsi dengan sesiapa kala itu ....
kini ku sedar kau suamiku bukan milik ku seorng...
jadi aku ingin kongsi sayang, cinta dan kasih ku untuk mu di dada blogku....

buat suamiku yang tersayang...
maaf atas kealpaan ku ........
terima kasih kerana menyedarkan aku dari lalai mengigati Allah
bahawa apa jua yang ada di dunia ini bukan milik kekal..
bila melihat wajah ceria dan bahagia bila suamiku mendukung seorang anak kecil
aku rasa bersalah teramat.....
mungkin suamiku ingin anak lagi
bukan aku tak mahu tapi hanya itu je yang Alah bagi kita....

buat suamiku yang tersayang....
jika isteri mu ini terpaksa bermadu , 
isterimu ini
ikhlas menerimanya....jika itu buat kau bahagia wahai suami ku sayang
berjanjilah suamiku , berlakulah adil sampai ke akhir hayat pasangan kita.....
jika mata tertutup , biarlah mata isteri mu ini dulu 
yang tertutup.....
aku ingin menjadi isteri mu yang soleha 
dan
aku ingin menjadi isteri mu yang akan menunggu mu di pintu syurga
bolehkah kau berjanji wahai suamiku....untuk mencapainya bimbinglah isterimu yang daif ini...

buat suamiku yang tersayang......
izinkan isterimu ini berbakti untuk mu wahai suamiku sayang....
ku lakukan ini kerna cinta ku pada mu suamiku kerana ALLAH...
dan
kerana ALLAH jualah isterimu ini terima apa jua takdirnya dengan hati yang lapang...
terima kasih YA ALLAH kerana kau beri die untuk menjadi suamiku ......
syukur yada MU YA ALLAH....




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...